Aj pri nákupe vianočných darčekov vás banka môže odmeňovať. Až 62% Slovákov by pri využívaní účtu najviac ocenilo odmenu za platby kartou

späť

Bratislava, 10. decembra 2015 – O pár dní sa naplno rozbehne vianočný kolotoč, spojený s nakupovaním darčekov, sviatočnej výzdoby či pohostenia. V tomto období u obchodníkov platíme častejšie, pričom v porovnaní s hotovosťou je rýchlejšie a bezpečnejšie platenie kartou. A navyše aj oveľa výhodnejšie, ak vás banka za platby kartou odmeňuje. Práve odmenu za platby kartou označilo najviac Slovákov za výhodu, ktorú by pri využívaní účtu najviac ocenili. Vyplýva to z prieskumu Prima banky, ktorý pre ňu zrealizovala prieskumná agentúra 2muse.

Takmer polovica ľudí v prieskume uviedla, že ich banka za využívanie účtu nijako neodmeňuje. Ďalších 43 % využíva výhody, ktoré sú pre nich jasné a zrozumiteľné a 10 % Slovákov priznalo, že systém výhod naviazaný na ich účet je dosť komplikovaný a nerozumejú mu. Takmer všetci klienti (97%), ktorých banka ešte neodmeňuje, by ďalšie výhody rozhodne privítali. A čo konkrétne ich najviac láka? Na prvom mieste je odmena za platby kartou, vrátenie peňazí na účet, druhú priečku získali zľavy z poplatku za vedenie účtu a trojicu najžiadanejších výhod uzatvára vyššie úročenie zostatku na účte. Naopak, najmenej klientov v súvislosti s ich účtom lákajú zľavy u vybraných obchodníkov.

Slováci teda chcú, aby ich banka za využívanie účtu odmeňovala, zároveň pritom oceňujú jednoduché a zrozumiteľné podmienky. Prima banka ako jediná banka na Slovensku poskytuje odmenu za platby kartou, pri ktorej klientom vracia 0,5 % z nákupov platených platobnou kartou. Odmenu získajú automaticky všetci klienti, ktorí využívajú Osobný a Študentský účet. „Naši klienti si nemusia kvôli zľave za vedenie účtu sledovať žiadne komplikované podmienky. Odmenu 0,5 % z nákupov platených kartou získajú za všetky platby kartou uskutočnené na Slovensku aj v zahraničí. Na konci mesiaca odmenu pripíšeme klientom na účet, pričom nie je stanovený žiadny strop, resp. výška odmeny, ktorú klientovi vrátime,” uviedla Henrieta Gahérová, riaditeľka divízie riadenia produktov Prima banky.

TIP: Ak chcete mať aj v predvianočnom období svoje platby a zostatok na účte pod kontrolou, opýtajte sa svojej banky na možnosť zasielania SMS notifikácií. Napr. klientom Prima banky chodia SMS-ky okamžite po každom obrate na účte aj pri použití platobnej karty bez ohľadu na výšku platenej sumy, pričom klienti túto službu získajú automaticky a bezplatne k Osobnému aj Študentskému účtu. 

 

Zverejnené dňa: 10. 12. 2015


späť na zoznam