Služba 3D secure
Popularita platenia za tovary a služby na internete sa stala samozrejmosťou a tento spôsob nákupu je čoraz viac žiadanejší. Pri realizovaní transakcií na internete je dôležitá pozitívna skúsenosť, ktorá v internetovom prostredí zvyšuje pocit bezpečnosti a ochrany. Pocit bezpečnosti poskytujeme našim klientom aj vďaka službám 3D Secure (Mastercard ID Check).
Pri vašich nákupoch na internete môžete potvrdzovať platby prostredníctvom mobilnej aplikácie Peňaženka alebo s jednorazovým kódom z SMS spolu s ePIN.
Novy spôsob potvrdzovania platieb kartou na internete
Svoje platby na internete môžete overiť prostredníctvom mobilnej aplikácie Peňaženka. Stačí, ak budete mať aktivovanú najnovšiu verziu aplikácie Peňaženka.
Ako potvrdzovať platby kartou na internete cez mobilnú aplikáciu Peňaženka?

Pri platbe kartou na internete môžete byť vyzvaný na autorizáciu platby priamo v mobilnej aplikácii Peňaženka:
- ak máte v aplikácii Peňaženka zapnuté Push notifikácie, zašleme Vám Push notifikáciu
- po kliknutí na notifikáciu budete presmerovaný do aplikácie Peňaženka
- ak nemáte zapnuté Push notifikácie otvorte si aplikáciu Peňaženka a prihláste sa
- po prihlásení do aplikácie sa Vám zobrazí detail platby alebo platbu nájdete v časti Platobné karty/Autorizácia platby
- skontrolujte údaje o platbe, predovšetkým názov obchodníka, sumu a číslo karty, ak je všetko v poriadku a s platbou súhlasíte, potvrďte platbu priamo v aplikácii, v opačnom prípade platbu zamietnite
- o úspešnosti Vašej platby budete informovaný priamo na stránke obchodníka
V prípade, ak nemáte nainštalovanú najnovšiu verziu mobilnej aplikácie Peňaženka alebo nemáte sprístupnené služby elektronického bankovníctva, budete pri potvrdzovaní platieb na internete naďalej potvrdzovať platby jednorazovým kódom zaslaným v SMS správe spolu s použitím bezpečnostného prvku ePIN.
Najčastejšie otázky
O aktivácii služby 3D Secure budete informovaní prostredníctvom SMS správy, ktorú vám zašleme na vaše mobilné telefónne číslo. Informáciu o tom, či máte službu 3D Secure aktivovanú, nájdete aj vo vašom Internet bankingu v časti Karty.
Navštívte ktorúkoľvek pobočku banky. Pre aktiváciu služby je potrebné oznámiť banke vaše aktuálne číslo mobilného telefónu. Na toto mobilné číslo vám budú zasielané jednorazové 3D Secure kódy. O aktivácii vás budeme informovať prostredníctvom SMS správy.
3D Secure?
Navštívte ktorúkoľvek pobočku banky a aktualizujte svoje kontaktné údaje.
Nie, nemusíte, služba 3D Secure vám bude automaticky aktivovaná aj pre obnovenú alebo znovuvydanú platobnú kartu.
Stiahnite si novú verziu mobilnej aplikácie Peňaženka, zaregistrujte sa, a vytvorte si prístup pre jednoduchšie potvrdzovanie svojich nákupov na internete.
ePIN je druhý bezpečnostný kód silnej autentifikácie/overenia platby na internete. ePIN vám pridelí banka. Nájdete ho v svojom elektronickom bankovníctve v detaile vašej karty alebo vám bol zaslaný e-mailom. V prípade ak ePIN neviete nájsť kontaktujte Infolinku na 0850 700 007, +421 415111 111 (zo zahraničia) alebo navštívte pobočku Prima banky.
Áno, ePIN si môžete zmeniť prostredníctvom Internet bankingu alebo mobilnej aplikácie Peňaženka.
platobnú kartu?
Pre každú novú platobnú kartu Vám bude pridelený nový ePIN. Ten budete mať vždy k dispozícii prostredníctvom vášho Internet bankingu alebo mobilnej aplikácie Peňaženka v detaile platobnej karty v časti Internetové platby.
ePIN k Vašej platobnej karte budete mať k dispozícií prostredníctvom vášho Internet bankingu a mobilnej aplikácie Peňaženka, kde ho nájdete v detaile Vašej platobnej karty v časti Internetové platby. V prípade, ak nemáte zriadený prístup do Elektronického bankovníctva, kontaktujte pobočku alebo našu nonstop Infolinku na telefónnom čísle 0850 700 007, +421 415111 111 (zo zahraničia).
Zablokovali ste si službu 3D Secure?
V prípade, že sa pomýlite pri zadávaní jednorazového kódu alebo ePIN, bude vaša karta pre túto službu zablokovaná. Pre odblokovanie služby 3D Secure sa riaďte informáciami banky alebo kontaktujte našu nonstop Infolinku na telefónnom čísle 0850 700 007 alebo e-mailom na adrese info@primabanka.sk.
Infolinka NONSTOP
0850 700 007
041/5111 111
(zo zahraničia +421)