Služba 3D secure

Popularita platenia za tovary a služby na internete sa stala samozrejmosťou a tento spôsob nákupu je čoraz viac žiadanejší. Pri realizovaní transakcií na internete je dôležitá pozitívna skúsenosť, ktorá v internetovom prostredí zvyšuje pocit bezpečnosti a ochrany.
Pocit bezpečnosti poskytujeme našim klientom aj vďaka službám 3D Secure (Mastercard ID Check). Aby boli vaše nákupy na internete ešte bezpečnejšie, budete pri vašich nákupoch okrem jednorazového kódu používať aj ePIN, čo je váš osobný kód (heslo), ktorý poznáte len vy.
Platenie na internete je jednoduché:
- vyberte si tovar u spoľahlivého internetového obchodníka
- zvoľte platbu platobnou kartou
- po zadaní údajov z platobnej karty budete presmerovaní na overovaciu obrazovku banky
- na mobil vám príde SMS s jednorazovým kódom
- zadáte kód do overovacej obrazovky banky
- následne budete vyzvaní na zadanie osobného hesla (ePIN), ktoré poznáte len vy
- po overení platby bude platba autorizovaná a nákup ukončený
Zablokovali ste si službu 3D Secure?
V prípade, že sa pomýlite pri zadávaní jednorazového kódu alebo ePIN, bude vaša karta pre túto službu zablokovaná. Pre odblokovanie služby 3D Secure sa riaďte informáciami banky alebo kontaktujte našu nonstop Infolinku na telefónnom čísle 0850 700 007 alebo e-mailom na adrese info@primabanka.sk.
Najčastejšie otázky
O aktivácii služby 3D Secure budete informovaní prostredníctvom SMS správy, ktorú vám zašleme na vaše mobilné telefónne číslo. Informáciu o tom, či máte službu 3D Secure aktivovanú, nájdete aj vo vašom Internet bankingu v časti Karty.
Navštívte ktorúkoľvek pobočku banky. Pre aktiváciu služby je potrebné oznámiť banke vaše aktuálne číslo mobilného telefónu. Na toto mobilné číslo vám budú zasielané jednorazové 3D Secure kódy. O aktivácii vás budeme informovať prostredníctvom SMS správy.
3D Secure?
Navštívte ktorúkoľvek pobočku banky a aktualizujte svoje kontaktné údaje.
Nie, nemusíte, služba 3D Secure vám bude automaticky aktivovaná aj pre obnovenú alebo znovuvydanú platobnú kartu.
ePIN je druhý bezpečnostný kód silnej autentifikácie/overenia platby na internete. ePIN vám pridelí banka. Nájdete ho v svojom elektronickom bankovníctve v detaile vašej karty alebo vám bol zaslaný e-mailom. V prípade ak ePIN neviete nájsť kontaktujte Infolinku na 0850 700 007, +421 415111 111 (zo zahraničia) alebo navštívte pobočku Prima banky.
Áno, ePIN si môžete zmeniť prostredníctvom Internet bankingu alebo mobilnej aplikácie Peňaženka.
platobnú kartu?
Pre každú novú platobnú kartu Vám bude pridelený nový ePIN. Ten budete mať vždy k dispozícii prostredníctvom vášho Internet bankingu alebo mobilnej aplikácie Peňaženka v detaile platobnej karty v časti Internetové platby.
ePIN k Vašej platobnej karte budete mať k dispozícií prostredníctvom vášho Internet bankingu a mobilnej aplikácie Peňaženka, kde ho nájdete v detaile Vašej platobnej karty v časti Internetové platby. V prípade, ak nemáte zriadený prístup do Elektronického bankovníctva, kontaktujte pobočku alebo našu nonstop Infolinku na telefónnom čísle 0850 700 007, +421 415111 111 (zo zahraničia).
Infolinka NONSTOP
0850 700 007
041/5111 111
(zo zahraničia +421)
v spoločnosti SIA Slovakia, s.r.o. NONSTOP
02/6828 5777
02/6828 5750
(zo zahraničia +421)