Bankové záruky za úvery ŠFRB podrobný popis
Aké doklady potrebujete?
Ak ste spoločenstvo vlastníkov bytov:
-
výpis z registra spoločenstiev príslušného Obvodného úradu o zaregistrovaní zmluvy o spoločenstve vlastníkov bytov
-
zmluva o spoločenstve vlastníkov bytov a nebytových priestorov, stanovy
-
daňové priznanie (ak spoločenstvu vznikla povinnosť jeho podania v zmysle zákona o dani z príjmov)
-
správa o hospodárení s prostriedkami fondu opráv
-
rozpočet spoločenstva na správu domu na bežný rok
-
list vlastníctva – postačuje z katastrálneho portálu
-
zmluvy o prenájme nebytových priestorov (ak existujú)
-
stavebné povolenie, projektová dokumentácia k plánovanej investícii, rozpočet investičnej akcie, zmluva o dielo
-
výpis z uznesenia zo schôdze vlastníkov bytov a Zápisnica z hlasovania, v ktorej boli odsúhlasené návrhy o financovaní investičného zámeru z úveru, o zvýšení platieb do fondu opráv (ak si to investícia vyžaduje), splácanie úveru z prostriedkov spoločenstva, zabezpečenie úveru
-
evidenčný list mesačných záloh alebo obdobný doklad, z ktorého je zrejmá platba do fondu opráv
Ak ste správcovská spoločnosť vykonávajúca správu bytového domu:
-
doklad preukazujúci právnu subjektivitu (aktuálny výpis z obchodného alebo živnostenského registra)
-
stanovy/spoločenská zmluva/zakladateľská listina
-
zmluva o výkone správy
-
účtovné výkazy
-
rozpočet investičnej akcie, stavebné povolenie, zmluva o dielo
-
správa o hospodárení s prostriedkami fondu prevádzky, údržby a opráv za posledné 3 roky
-
doklady k predmetu zabezpečenia úverového produktu podľa charakteru zabezpečenia
-
výpis z uznesenia zo schôdze vlastníkov bytov a Zápisnica z hlasovania, v ktorej boli odsúhlasené návrhy o financovaní investičného zámeru z úveru, o zvýšení platieb do fondu opráv (ak si to investícia vyžaduje) a splácanie úveru, zabezpečenie úveru
-
evidenčný list mesačných záloh alebo obdobný doklad, na základe ktorého je zrejmá platba do fondu opráv
-
iné podľa požiadaviek banky