Operátor kontaktného centra - nie predaj

Poslať životopis

Na centrálu banky v Žiline hľadáme tímového hráča, ktorý rád komunikuje s ľuďmi a je proklientsky orientovaný.

Čo od Teba budeme očakávať?

  • poskytovanie kvalitného poradenstva klientom o produktoch a službách, prostredníctvom telefonickej a e-mailovej komunikácie (nevyžadujeme telefonický predaj)

  • podávanie všeobecných a aktuálnych informácii o banke klientom

  • prijímanie a spracovávanie podnetov od klientov

Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • prax v komunikácii s klientom 2 roky

  • časová flexibilita – práca v nepretržitej prevádzke umožňuje mať voľné dni aj v týždni

  • príjemné vystupovanie a prejav, komunikatívnosť, zodpovednosť a lojálnosť

  • vysoké pracovné nasadenie

  • schopnosť rýchlo sa učiť nové veci

  • komunikácia v anglickom alebo nemeckom jazyku výhodou

Okrem zaujímavej práce ponúkame aj:

  • základná mzda 1050 €, potom postupný nárast

  • príplatky za prácu počas víkendov, sviatkov a za nočnú prácu 

  • mimoriadne odmeny

  • iba 7,5 hodinové zmeny (ranné, poobedné a nočné)

  • počas zaškolovacieho procesu pracuješ pri skúsenejšom kolegovi

  • kvalitné interné školenia a podpora pri osobnostnom raste

  • mobilný telefón s výhodným paušálom aj na súkromné využitie

  • finančný príspevok na stravovanie

  • príjemné, moderné pracovné prostredie a dobrý kolektív

  • stabilné prostredie v prosperujúcej spoločnosti

  • možnosť osobného rastu a uplatnenia sa aj na inej pozícii v rámci banky

  • príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie až 30 €, v závislosti od odpracovaných rokov

  • pravidelné teambuildingové, športové, alebo kultúrne aktivity s kolegami

Poslať životopis