Telefonický operátor na infolinke s praxou

Poslať životopis

Nebaví Ťa už predávať, rád však komunikuješ?

Do nášho tímu hľadáme skúseného, komunikačne zdatného, dynamického a proklientsky orientovaného tímového hráča, ktorý rád telefonuje.

Čo od Teba budeme očakávať?

  • Vykonávať telefonickú, emailovú a písomnú komunikáciu s klientom na nonstop linke
  • Poskytovať poradenstvo o bankových produktoch a službách
  • Podávať všeobecné a aktuálne informácie o banke klientom
  • Prijímať reklamácie, sťažnosti a podnety klientov

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • 3 roky praxe ako: telefonický operátor, operátor zákazníckeho servisu, osobný bankár
  • predchádzajúce pracovné skúsenosti z oblasti komunikácie s klientom sú veľkou výhodou, ak ich však nemáš, všetko Ťa naučíme
  • orientácia v bankových produktoch a službách výhodou
  • časová flexibilita – práca v nepretržitej prevádzke, ochota pracovať na 7,5 hodinové zmeny (ranné, poobedné aj nočné)
  • príjemné vystupovanie a prejav, komunikatívnosť, zodpovednosť a lojálnosť
  • orientácia na plnenie cieľov, vysoké pracovné nasadenie a schopnosť  rýchlo sa učiť nové veci
  • komunikácia v anglickom, nemeckom alebo maďarskom jazyku výhodou

Okrem zaujímavej práce ponúkame aj:

  • základná mzda 900 €, potom postupný nárast
  • nadštandardné príplatky za prácu počas víkendov nad rámec Zákonníka práce
  • ročná odmena v závislosti od hodnotenia výkonnosti
  • mimoriadne odmeny
  • počas zaškolovacieho procesu pracuješ pri skúsenejšom kolegovi
  • kvalitné interné školenia a podpora pri osobnostnom raste
  • zaujímavé finančné ohodnotenie a ročné odmeny pre tých najlepších
  • mobilný telefón s výhodným zamestnaneckým paušálom a neobmedzeným internetom aj na osobné účely
  • stravné lístky
  • príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
  • príjemné, moderné pracovné prostredie a dobrý kolektív
  • stabilné prostredie v prosperujúcej spoločnosti
  • nastavenie zmien podľa potreby – voľné dni počas týždňa

 

 

Poslať životopis